MED-KONFERENCEN 2026: Byg bro mellem politikere, borgere og medarbejdere (København)
MED-KONFERENCEN 2026: Byg bro mellem politikere, borgere og medarbejdere (København)
MEDsamarbejdet afholder igen i år MED-konference for medlemmer af MED-hovedudvalg i kommuner og regioner samt organisationsrepræsentanter.
Temaet for årets konferencer er Byg bro mellem politikere, borgere og medarbejdere.
Vær med den 3. eller 10. november, når vi sammen bliver klogere på de dilemmaer, der opstår, når det lokale demokrati møder driften.
Vi skal drøfte mødet mellem politiske ønsker og den daglige drift. Hvordan kommer MED-hovedudvalgene tidligt med i loopet, når det går stærkt i byrådssalen, til borgermøder eller på borgmesterkontoret?
Konferencen er også i år for både medarbejderrepræsentanter og ledere i de kommunale og regionale MED-hovedudvalg og deres suppleanter. Vi opfordrer til, at I allerede nu inviterer ledelsen i MED-hovedudvalget til at deltage sammen med jer.
Organisationsrepræsentanter og HR-medarbejdere, der har MED-systemet som arbejdsområde, er også velkomne til at deltage.
Læs mere her og sæt kryds i jeres kalender den 3. november (København)/10. november (Fredericia).
Tilmeld dig her. Hvis du er medarbejderrepræsentant og medlem af en forhandlingsberettiget organisation, kan du tilmelde dig til en særlig fordelagtig pris.
